F r e d a g ( mys )

2008-09-12 07:54:18


 Jaa i kväll blire massa mys :) Rickard ska ut me sin mamma och ta sig några öl, hihi. så ja passar Lia idag/natt :) Amanda kommer självklart hit & håller mig sällskap :D &så kommer Sajja. och kanske till å med Anni & Micke :) hoppas på de, vore kul.

I går va Kimpuss här på dagen, hon färga håret brunt på mig :O yeeess! ja gjorde de :p haha. tycker fortfarande om blont mer men pallar inte förstöra håret mer me blonderingsfärg sen den äckliga utväxten som kommer efter typ en vecka, blää :p så nu är ja jätte mörk, hoho :p ska försöka få in ett kort sen! blir  väl ljusare efter nån tvätt sen antar ja också :)


Nu ska ja ta mig kaffe & gå ut å ringa Sandra :) sen kommer Eva och kör mig te gynakuten, oh no :p fårse hur de ser ut nu efter förlossningen, nått är allafall inte rätt, haha :p

Hej&håå :)














Kan du bara inte vara ärlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0