X-cider

2008-10-09 09:50:27

Finns de nått godare? tror inte de. mumma :)



I går när Rickard ringde började jag med maten.. Pommes & körv :p sen tände jag ljus i hela lägenheten och satt på halv hög musik, mysigt like hell.
Sen kom Rickard hem med 5 X-cider ( ananas ) till mig, MUMMA =D
& fem öl till sig själv.
Så satt vi oss & åt mat och bara myste sen titta vi på en jätte rolig film ( klassfesten ) som jag inte sett förut :p
sen blev de ännu mer mys :) älskar dig såååååå mycket älskling <3 nästan så de gör ont i bland, hihi.

Idag fick ja sova ut, fast självklart vaknade jag kl 9 =/ . . men ska sitta & bara ta de lungt för mig själv nu ett tag & göra mig i ordning och sånt sakta & lungt :) hehe. sen tar ja bussen till stan & åker upp te Rud. sen hem te Eva och gooowsa med min älskade Lia <3 sen ska vi till bvc & kolla läget ;)

Efter de så åker jag, Lia, Eva & Fredrick te Väse & Fredrick har allt planerat nu, massa god mat med förrätt & efterrätt å allt va de var :D hur mysigt & gött som helst.
sen är det bara att vänta på att Rickard slutar jobbet & käääääääka :) hihi.


Fårse om jag får in pengar i morgon , då blir det stan & shopping. och kanske sola igen ;)










- nu skriker kaffebryggan åt mig & ciggen väntar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe cider e gott ja. Ja har också en blogg nu : ) Du ser adressen här : ) Puss

2008-10-09 11:12:37
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0