Sidär ja!

2008-10-29 13:31:14


 Dammsugit nu, i´m good! 
Nu väntar ja & Eva på att Rickard ska sluta jobbet, vilket han gör snart :) tidig idag.

Fan ja är helt slut.. haha , fan va de för kul med de ens?
De vore att med en grogg & litte party folk. men de får väntas med just den saken. flytt i helgen, mycket att stå i nu! kan någon typ komma & rädda mig nu? ;)

Fan har inte ens ringt vårdcentralen än, varför skulle ja födas & bli en sån person som skjuter upp på precis allting? fan skulle ja få ett jobb elr nått skulle ja säkert kläcka ( går de bra om ja börjar om ett halvår i ställe, har lite mkt nu ) svaret skulle ju självklart bli: du får inte jobbet.
Jävla idioter!!! vore mitt svar på de. öh? ja.

Haha till och med när ja skulle rymma från mitt gamla ungdomshem så sköt ja upp på de. för att dagen efter stod de pommes & fläskfile på matlistan ( min favorit ) så rymma fick ja göra efter den dagen, haha!!


Knäpp & stollig man har vare under åren när ja tänker efter, shit. att ja ens orka med mig själv egentligen =p

& tänk vad mycket som har förändras på bara nått år. rättare sagt ett år.

På ett år har ja förlovat mig med världens underbaraste kille & fått världens underbaraste dotter.

Innan de brydde ja mig in om nått elr ngn... bara va ute jämt & drev runt. drack varje dag etc. bodde på ungdomshem, rymmde.. till Åmål/säffle en gång, en annan gång te Kil , Romstad, stan, Hagfors listan kan bli LÅNG!!

De galnaste var nog resan till Örebro samt danmark, ja menar va ens? under att ja lever, hehe.

Har alla fall fått de bästa nu :) & för en gångs skull så är ja lycklig! ingen som trodde att ja skulle få barn elr ett stadigt förhållande. fan en del trodde ju till och med att ja skulle va död nu.

sjukt, hur allt kan ändra sig & till de bästa dessutom.

Jajaa nog om de, nu ska ja fröska lugna nerverna med en cigg medans Lia sover middag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0