Kliar på kröppen

2008-10-08 08:07:23


 Hehe . . Jaa, i går åkte ja in till stan ändå ;) blir så rastlös i kroppen av att bara sitta de går inte om man heter Sara Tärnqvist, vilket jag gör =D haha.

Nej men ja åkte in & mötte kimpuss gick hem till henne så hon fick äta sen upp te Nettan där satt vi ett bra tag sen gick vi tre iväg & sola, skööönt :) fast ja brände mig i g e n, haha rickard sa bara skyll dig själv :p för ja fattar inte att ja måste sola i typ bara 15 min eftersom ja måste vänja kroppen igen :p men neee envis är ja! & brun blir ja :D

efter att alla hade solat gick vi upp en stund till Nettan innan Rickard kom & hämta mig och Lia =)

Föressten, Lia skrattade i går IGEN :D:D:D:D så mysigt att höra! låg och "pratade"  gjorde hon för fulla muggar också, gos unge <3

Idag
kommer Eva & hämtar Lia och ska ha henne över natten :) skönt. sen ska jag städa hela lägenheten sen tänkte ja laga mat & tända ljus å sånt mys tills Rickard kommer hem =) de blir han nog glad över, hihi.



Men nu blir de kaffe & cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0