god morgon :)

2008-10-30 09:11:30


Sitter och käkar smörgås nu, mums :) har gjort mig i ordning och allt samt Lia, kors i take :) haha.
Ska ta bussen in till stan kl 10 & möta Kim. Hon ska färga håret, svart med röda&blonda slingor i hur nice som helst :) vill också!
Efter de ska ja på möte klockan 2 då får Kim & Carro se till lilla Lia en sväng. sen kl 4 ska Lia ta spruta, stackars min bebis :( men de måste ju göras. sen efter det ska jag , rickard & eva till Väse och ordna de sista i lägenheten där. sen får vi förmodligen nyckeln till den andra lägenheten på Rud idag elr tidigt i morgon bitti :D gött.

Nu skriker Lia på mig så får väll ta & busa med henne :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0