Fooodi namm namm

2008-10-09 21:39:12


Nu har vi käkat mat, de va mummsigt :) Förrätt, huvudrätt & efterrätt. shiiiiiiiiiiet va jag är mätt fyfan.
och nu har rickards morfar precis åkt... Lia har luggit vaken i några timmar & pratat som en tok å lett och haft sig, söta unge!

nu åkte även Eva, Fredrick & Rickard .. Rickard fick också åka, han glömde köpa kattmat förut :p hihi. sen måste jag ha ciggisar tills i morgon : ) annars blir de en sur Sara & de ä ju inge kul :p

Stan blir i morgon, ska möta Kim & gå runt litte å glo efter nån tröja osv.. ska boka tid för tatuering också =D
Köpte litte små grejjs på stan idag de fick bli

* Plånbok
* rött nagelack samt genomskinligt till Rickards mamma :p
* Deo
* Ett par söta rosa skor till Lia

Fårse vad jag får med mig hem i morgon =D hehe.



sitter & väntar litte smått på att Ronja ska bli klar med min nya design, sååååååååå himla nyfiken :D för hon fick fria händer att göra vad hon vill skicka bara litte kort & sånt =D hon är ju så duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0