Uppe med tuppen

2008-11-07 06:28:48


 Kan man nog säga ;)



I går var jag som sagt på Gripen, dom funderade på blodpropp i lungan? skräm gärna upp mig lite mer. ( men det är tydligen hur ovanligt som helst speciellt när man är så ung ) sen så tror jag inte vi har nån som har haft blodpropp i familjen, så det borde inte vara något sånt! fick ta gta test osv sen ännu mer blodprov samt att denna gången stack hon fel 3 gånger, sen frågar hon mig om det känns? ah jo lite :p

Dom kom inte fram till något vettigt utan ska ringa idag igen? förstår ingenting. i värsta fall blir det sjukan men det hoppas jag att jag slipper =)


Idag blir det Fredags-mys ;) hehe. Kim, Carro & Mattias kommer hit så ska vi väll typ äta pizza se film & Idol sen tvingar jag kim att ta med playstation 2 så vi kan spela Buzz så kul ju =D haha.
Får så om jag kan få älskling till att köpa hem några cider till i kväll också, vore gott.








Nej nu ska jag gosa med lilla Lia, hon är ju sååååå mysig på morgonen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0