Torsdag

2008-11-13 10:33:24


 Shit va veckan går fort framåt. Igår åkte jag till krp och hälsa på systeryster :) hamnade därimot på fel buss? skulle till universitetet men hamna på stockfallet, litte fel där ;) så fick åka med tillbaka en bit och vänta på en annan buss sen gå en bit :p

Gick in i en litten kiosk och skulle handla litte godis, blev 16 spänn när han säger åt mig att knappa in lösenordet så står det belopp: 100 ? jag blev självklart förbannad & lät han få veta det också ;) haha.
mig lurar man inte tyckte jag, sen fick jag tillbaka pengar i handen i stället? han ändrade inte beloppet till 16 utan drog ut det på en hundring. aja fick allafall pengarna tillbaka & det var ju huvudsaken.

När jag kommer till Aleeck så säger hon att han hade gjort lika dant med patrick & tydligen så kan han inte ta på en mindre summa för han har inte lärt sig apparaten "utlänning".

Men hur gör han då om man inte ens har hundra på kortet? utan kanske typ bara har 20 kr? ska han då ta på hundra endå. neeej tyckte det var allt för knepigt. Han försökte lura mig, that´s it! haha =)







Idag blir det nog att mest vara hemma, jävla dret väder! ska iofs gå till Norrstrand sen och plocka ut pengar sen tillbaka till Rud & upp till pekås, små handla litte :) så himla sugen på varma mackor med tomat, skinka & ost =D mummsigt!!!
Sen förmodligen så kommer Carro efter skolan då blir det att gå ner till Norrstrand igen & hyra film. Chips har vi en hel full karton hemma :O Rickard fick med sig från jobbet. får nog skicka över fler påsar till Aleeck ;) för så mkt kan vi ju inte ha hemma, haha =D
Om vi inte vill bli med i " du är vad du äter " som för övrigt är i kväll ;) med Sara Löfgren, oh måste se =p






Nej nu gnäller lill tösen .. super mommy is på väg? haha!

Kommentarer
Postat av: anni

hahahahahha jävlar vad snygg :D du lär ju blivit arg som jag kan tänka mig sara bli :D

2008-11-13 19:35:03
URL: http://annispaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0