SVART hårig :O

2008-11-29 09:15:51


Nej, riktigt så illa är det väll inte. men WTF? jag hade i ljusbrun färg & jaaa jag blev näst in till svart hårig inte fan är det ljusare allafall, haha. sjukt! ;)
Men de blev faktiskt helt okej om jag ska vara ärlig, inga tårar här inte.

Får bli att göra slingor hos frissan när Rickard för löning, julklapp :D hihi i wish!


I går va det jätte mysigt & trevligt.
förutom att Lia va gnällig som bara den. sen är inte mitt tålamod de bästa. men hon somnade tillslut : ) sötnos.

Nu är rickardflickard hos mor sin ( som bor två hus brevid typ ) hihi. och fråga om han skulle hjälpa henne & rasta hunden osv.  : )


nu ringde syrran, tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0