slemigt värre ;)

2008-11-06 09:10:14


 Min hals är äcklig, haha. och de kittlas för fullt... känns som de står små ninjor nere i halsen och kittlars mig med deras svärd, eller något? haha.

Nej men tycker det kan ge sig nu faktiskt, orkar inte vara sjuk mer det är jobbigt & fruktansvärt tråkigt. Tror Lia är mycket bätte idag verkar som det =D skönt det.

Lia har börjat vakna klockan 6 varje morgon nu i stället för 8 två timmar mindre för mig att sova ;) dom två timmarna gör faktiskt mkt, men så är det!

gripen idag igen då, ska undersökas.. fårse nu vad det var för fel med lungorna, förstod ju som sagt ingenting av det gubben sa i går.

nu ska jag försöka göra mig i ordning medans Lia sover en liten sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0