Sjuklingar

2008-11-05 06:24:13


 Godmorgon *hosthost*

Både jag & Lia ligger hemma sjuka =/ inte så himla rockit! va inne hela dagen i går & kommer vara det hela dagen idag också, mest för Lias skull. vill inte ut & flänga runt med henne när hon nyss har haft öroninflammation & feber hade hon en stund i går. Så ja vågar inte direkt gå ut med henne, stackars liten :( Men de verkar som att de börjar bli bättre nu, skönt de i allafall. & jag ja blir bara sämre, haha. ojoj!

I går var Kim här hela dagen, hon hjälpte mig hänga upp massa grejjer på väggarna & så lagade vi mat och sånt :) mys.
sen låg hon & prata alla möjliga olika dialekter med Lia =/ hmm. haha, Lia bara skratta, sötnos <3 skönt var de i allafall att ha Kim här i går, det är faktiskt jobbigt & bara vara en person & ta hand om en sjuk bebis samtidigt som man själv mår piss. :p

Idag ska ja försöka få i ordning mer här i lägenheten, dola & ha mig. sen vänta på att älskling slutar jobbet så jag får goooowsa <3


Nu blir det att dricka mer honung & försöka hosta upp allt slem som sitter fast i halsen ;) hahahaha, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

stackars er! :( hoppas ni blir bättre snart då! pusselipuss gumman

2008-11-05 10:41:07
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0