Pain in the as - s?

2008-11-12 12:18:01


Nej, inte riktigt. Pain in the rygg!! haha. ont som fan & fortfarande svårt att andas kan jag inte få känna mig helt normal i kroppen bara för en dag? =D haha. jag är ju inte sjuk längre, skönt det. men ont överallt har jag för det.

Nyss varit hos Eva, ringt till Maria om nyckel till träningslokalen/solariumet här nere :D gött. kanske blir att träna & sola redan i kväll. ooh!!
sen har jag läst igenom om försäkring till Lia... måste ju hon ha nu såklart.

Lia har verkligen luggit och skrattat för fullt, Eva snurra runt några strumpor i luften och det var tydligen dret kul ;) bra det, lättroad unge.


uäh godis sugen som bara den, blev aldrig av att jag köpte det igår blev ju såååå stressigt med allt att göra.
nej nu måste jag sticka igen & hämta sötnosen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0