Nanna kudden

2008-11-07 13:32:22


har Lia äntligen gjort efter ett bra tag. stackarn har feber i dag igen =/ helt konstigt. för ena timmen har hon inte det & efter ca 2 timmar har hon feber igen!
Öroninflammationen är helt borta nu i vilket fall, skönt. bara febern kvar nu då, men dom sa att de går ett virus nu så det är gör många barn & vuxna som har feber elr är förkylda nu.

Väntar på att Steffi & Kim ska komma hit :) sen ska jag kolla tvätttid om jag hittar tvättstugan alltså, hahaha smart =p

Stackars älskling då, han har jätte mycket på jobbet idag tydligen. så han var inte på allt för bra humör stressigt för han. men de blir bättre när han kommer hem =D hihi.


uääh hungrig är jag också, finns inget att äta? hmm får ställa mig och göra hallonkräm elr nått. jag med mina knepiga matvanor som aldrig nästan innehåller vanlig mat inte undra på att rumpan tynar bort, hahaha = |
ska allt äta upp mig, när jag har mer pengar och ork HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0