Mysigt

2008-11-05 20:26:12


 usch hur dagarna bara drar förbi, tycker varje dag går hur snabbt som helst nu för tiden. ( nu för tiden, låter som att jag vore ca 80 år ) haha :)

Pekås blev förut...köpte hem en godispåse & cola, mumms =D Sen kom carro & Kim hit, kul. Carro hjälpte mig bära ner alla tomkartonger i källaren, sen satt vi upp massa grejjs på väggarna. så nu är det hur mysigt som helst här hemma, jätte nöjd är jag faktiskt :) När Rickard kom hem så fick Kim & carro passa Lia så åkte jag och rickard till hans mamma & hämta resten av våra kläder osv. sen hem igen! & sen fick Rickard åka iväg igen för att hämta byrå etc. mycket små grejer här&där skönt att det är över snart =)

Egentligen skulle Sajja & Anni komma hit också, men jag skrev till Anni förut för kändes som att det blev så sent & Lia hade precis somnat och Rickard skulle i väg i gen då ju. Så tyckte det fick bli nån annan dag i stället då det inte är lika stressigt!


Väntar på att älskling ska duscha klart nu, sen ska vi lägga oss i sängen tidigt idag & mysa =) behövs för det är inte ofta man lägger sig tidigt längre och då är man ju aldrig helt utvilad heller, jobbigt.
Nix nu ska jag skynda på han så vi kan lägga oss <3



För övrigt så har våra katter D A M P dom springer som två stuckna grisar runt & runt i lägenheten och jagar varandra, knäppisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0