mat, mat & mat

2008-11-18 16:51:07


 jag kom inte på nått annat än det ;) nejdå, men fan jag har blivit hur duktig som helst med maten den sista tiden =D stolt över mig själv. vet att även Rickard är nöjd över det. får hoppas de håller i sig nu då, så jag inte tappar mat lusten igen, det var jobbigt faktiskt!

Håller i allafall på att laga mat nu =) me goooood.



Gick ner till Norrstrand förut & drog ut pengar. köpte banangröt till Lia ( som hon tyckte om jätte mkt ) skönt. men IQ som jag inte har :p så var ja tvungen att ringa Rickards mamma för jag fatta inte vad jag höll på med. de stod att man skulle blanda gröten med 3/4 dl vatten men det blev plask av allting. trodde det skulle vara 3 dl sen jätte litte vatten till osv. jag har ju aldrig påstått att jag är smart!
gröt fick hon allafall tillslut...



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0