Kungen som sitter på tronen, men jag är trött på den här situationen.

2008-11-19 12:51:31


Hej & Välkommen in i till min skruvad värld.






Nu blev ja nöjdare, det snöar & stora snöflingor. va tvungen att skicka i väg ett sms till Rickard 6 förklara att det snöar, haha. som att han inte ser det när han är ute & åker i lastbilen? go jag är ;)


Mor hans ringde nyss också hon skulle köpa katt underlägg te kattmaten ( Tackar & bockar ) jag hatar ändå dom små odjuren! allafall today.
Sen skulle hon köpa med ersättning till Lia för hon har bara ett mål kvar & jag är pank pank pank. och dessutom kan jag inte gå ut får då står jag väll inte ens på benen i morgon! tror de va därför jag blev sjuk i går jag va ju ute och gick i ca 3 timmar :O kalllt.
För sen efter det på kvällen drog det ju i gång rejält! men Rickards mor tror de beror på att jag har äckligt dåligt emun försvar nu eftersom att jag har tagit 2 pencellin kurer på raken först mot uringägsinfektion sen två veckor efter mot njurinflammation HELA jag är en flammation, fucking.






Senare kommer allafall Anni & sen Carro =D Tack jag behöver de sällskapet idag, haha. i morgon får jag pengar och då blir det stan hela dagen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0