jävla skit...

2008-11-19 09:12:47


 mm, sitter & hostar å snorar för fullt! precis tagit klart pencillin kuren mot min lunginflammation & jag kände mig frisk & bra igen. kunde andas normalt, ingen hosta osv. men va händer? jo i går kväll börja jag hosta som en stucken gris sen har det bara blivit värre. trött jag bliiiiiiiiiir!

Inte min dag idag känner jag sjukt trött & irriterad, ska dra ut & ta en cigg ( om de nu hjälper )
Sen har Lia spytt ner den ende bh:n som sitter bra, så den fick jag kasta i tvätten ( igen ) så nu springer ja runt så länge med en amningbh, haha. nej fy fan! lust att slå sönder nått.

& dom där JÄVLA katterna går på mina nerver hela jävla dagarna. katt dasset stinker PISS på hög nivå går knappt att gå in på toan, får inga pengar förns i morgon så jag kan köpa nytt kattsand. Fluff har bajsat på toa golvet samt kissat i Lias säng. & på det så väckte både fräs&fluff mig kl 1 i natt, dom jagade varandra & hoppade runt som jag vet fan inte vad.

nej blocket nästa?



Kommentarer
Postat av: Jenni

ahaa, vi kan byta katter.

Jag ska sälja mina. Men svårt. För den andra är gömd under kylskåpet och kommer bara fram när jag inte är hemma. Haha.a

2008-11-20 12:30:32
URL: http://henne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0