Jag ser det snöar

2008-11-21 14:50:47

okej, nu ljög ja! för det har ju faktiskt slutat snöa ;) haha. men jävlar va det drog i gång förut.
Blev kvar hemma ändå.. men måste ändå ta mig te affären sen & köpa hem litte grejjs! fårse efter jag matat Lillen fan hon ligger och snorar för fullt, stackars liten <3

& jag går runt och hostar så mkt så det känns nästan som att jag ska svimma, fy! varm te i stora lass, hjälper lite i allafall. måste köpa hem halstabletter också :p

Saknar min Rickard jätte mycket i dag, stackarn saknar han bara när jag är sjuk : p haha nejdå. men jag är gooowse sjuk & vill lägga mig ner och dra på en film och bara krypa in i hans armar, mys ♥
förhoppningsviss blir han inte allt för sen idag, så då jävlar ska jag goowsa sönder han hela kvällen : )


Nej nu stinker det kattbajs, i g e n. fucking! de är alltså krig mellan mig och den dära Fluff all day long även en del nätter. JAG VILL INTE HA HAN HÄR .. OH!
han jävlas med mig och när Rickard kommer hem är han ( världens ) ängel. djävulska katt!





HO HO HO! GODJUL någon som vill ha en Fluff till jul? ; ) haha.


Kommentarer
Postat av: anni

hahahah jag skulle kunna ta han alltså ;D men han är faktiskt jobbig :D blocket nästa tycker jag :D

2008-11-21 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0