Helgen / tröttast

2008-11-24 11:02:21



Fredag: Va hemma & kolla film med älskling & Lia såklart <3

Lördag: Blev att åkan in till stan på morgonen med Eva, Rickard & Lia. skulle köpa dop present sen skulle eva kolla några affärer. sen va det nått slags "idol" i mitt i city så de va inge töligt me folk där inne, usch. Rickard fick typ panik, stackarn. Efter de åkte vi hemåt , jag gjorde mig i ordning & drog till Kim. tog nån Cider hon gjorde sig iordning sen vidare till Haga & upp till Linda & Kristoffer :) där blev de mer cider & grogg spela kortspel & satt och töööla. kul =) blev litte full :D haha. sen åkte jag hem till Älskling som låg och sov, stackarn kommer jag & väcker han å drar upp han ur sängen för ja var pratglad =D haha.

Söndag: Vaknade av att Lia va små gnällig, fick inte ur mig nått ord förutom "vatten" haha :p Rickard fick ta Lia medans ja la mig i soffan och typ halv dog. sen gjorde han frukost osv :) också gjorde vi oss i ordning för Mindras dop. halv ett va vi där. och det var jätte fint verkligen :)
Lia gnällde iofs till sig litte i kyrkan men hon hitta "bibeln" så hon tugga på den :O och drog av en halv sida. haha go!
Efter kyrkan va det fika & sånt. trevligt tyckte ja :) fast jäääääätte kallt hehe. Efter de åkte allafall Carro&jag hem till Rud och mata Lia osv satt & töla litte. Rickard & Driscoll kom efter ett tag : )
Vi bestämde att dom skulle komma på Fredag också & ta med sig tårta :D gott, hiih. fyller ju år på lödag ja 20 stora tjejen ;) haha. nej usch vill inte fylla år  egentligen!



Idag blir det hemma dag :) Förutom att vi ska till sjukan vid 3 tiden. Lia har förmodligen fått öroninflammation igen :( VI har fått oss ett öron barn, hehe. Nej men stackars lillan <3
Rickard jobbar idag, tråkigt :p han är ju alltid ledig på måndagar men han fick ta nån (Örebro) tur idag. & så blir han ledig på Fredag i stället =D gör nöjd ja, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0