Gripen

2008-11-05 13:28:23


 Fick just ett telefon samtal från gripen, var ju där förra veckan & blev undersökt dom tog massa blodprover osv. I allafall så har jag haft väldiga smärtor i magen samt svårt att andas. tydligen så va det något med mina lungor sa dom nu, förstod inte riktigt va det var, inge allvarligt så! ska dit i morgon i gen & bli undersökt igen, kul! kan man aldrig få vara frisk? :p att det ska vara så svårt, haha.

Lia är små tjurig idag ligger & gnäller hela tiden, kanske för att hon har feber igen? usch tycker så synd om henne.


Prata med Rickard nyss också, jag va inte så värst trevlig ; / så ja ringde upp nu efter en timma & sa förlåt och var gladare, hehe jag & mitt humör i bland vet ni ;)
längtar allafall tills han kommer hem!

Sitter och väntar på att lillen ska vakna så ja kan knalla i väg te Pekås & köpa chocklad och cola :O är jätte sugen på det, helt plötsligt. inte likt mig... elr jo med colan allafall men inte godis såhär mitt på dagen.
är väll bara för att ja känner mig så risig helt enkelt.

riktigt rastlös är jag, vill verkligen ut ut UT va ute länge hela dagen, dra runt överallt. myror i brallan ;) men ja får hålla mig inne tills i morgon i vilket fall! om inte lilla tjejen har feber då också.

Fint väder är det också, oooooooh! tråkigt värre, får se om Kim eller Carro tittar förbi sen :) ikväll kommer Anni & Sajja i vilket fall, kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0