Fredag = skit väder!

2008-11-14 09:33:53


 Det regnar för fullt ute, kul = /
Fick sova ut idag Lia vaknade ca kvart över 8, skönt. älskar när hon vaknar för när hon va nyfödd vaknade hon & skrek för att hon va hungrig. nu ligger hon och pratar för fullt & när man går upp och kollar ner i spjälsängen på henne så möts man av ett mega smile =D så mysigt!

I går skulle det ha blivit film med Kim & carro men som förra fredagen så fick ja ringa i sista minuten & tala om att jag skulle till akuten, igen. börjar bli något tröttsamt. fick göra röntgen i går igen  ta mer blodprover. men allt såg bra ut förutom lunginflammationen det måste vara den som blev värre för jag fick sån andnöd på dagen så jag trodde jag skulle sluta andas, panik.
men det var ju ingen fara :)

Så idag blir det nog förhoppningsviss film i stället, med kim & carro sen spela litte Buzz =D det tyckte Kim allafall, hehe.
Sen blire att vänta på att Rickard kommer hem & sen kommer Fredrick vet inte om dom funderade på att laga mat elr nått? i morgon blir det i allafall tacos. och förmodligen kommer Ronja & Thomas också hit då =D och lilla Mindra, hoppas på det.
Föressten så fyller Ronja 20 idag, GRATTIS! <3
ronja&ja


Mormor & Morfar blir en sväng i morgon också mat där med ;) Aleeck och dom ska också dit, mys. uäh lär ju bli tjockis snart med all mat hit&dit hahaha =D


Nej nu ska jag lägga mig på golvet med Lia ett tag och mysa å kolla litte tv :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Klart vi kommer imorgon :D Tack gumman <3

2008-11-14 12:56:33
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0