Färgar håret

2008-11-28 18:28:05


 hehe ja sitter här med färg i håret det blev inga blonda slingor utan en ljusbrun färg, hoppas de blir bra : )
Kom på när ja precis lagt i litte färg att FAN jag behöver ju två förpackningar ( att ja alltid ska glömma de )
Så Rickard fick klä på Lia & åka i väg till affären å köpa en till : p
Vill inte bära på Lia när ja har hårfärg i håret de är ju så stark lukt & dret så hon fick allt följa med pappa. söt han är då ♥

Sen väntar vi på Driscoll & Carro som är på väg hit, dom ska laga mat till oss för att jag fyller år i morgon, mumms :D
Sen va jag på stan i morse och när ja kom hem satt Rickard & mata lillen å mormor & morfar va här? haha jag blev jäääätte glad. dom hade köpt en blomma till mig & kom med prinsses tårta sen fick ja litte pengar tills i morgon när Jag , Ronja, Thomas & Rickard ska till Liseberg. så himla snällt . . glad att jag har dom min mormor & morfar, bästaste :)
Det var i allafall jätte trevligt att dom va här & fira mig =D


Nej nu ska jag fortsätta vänta på min lilla familj hehe... sen färga klart håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0