Brrr

2008-11-18 09:44:01


 Det är så kallt inne i lägenheten nu, mina fingrar är helt stela. usch!
sprungit runt & dragit på högsta värmen!

hoppas de blir varmare snart = /


Helgen: Värsta mys helgen har jag haft. skönt :)
I fredas kom Kim, carro, Steffi, Oscar & mattias hit jag & Kim bakade vääääääääärldens goaste kakor ;) sen spela vi Buzz käka chips & dipp och kolla på idol =D hur trevlig som helst. när dom hade gått kom min sura älskling hem & hade hyrt film & köpt cola. så det blev litta mys :p<3

I Lördas åkte jag, rickard & Lia till Bergvik kolla mobil ( rickard behöver en ny ) sen köpte vi present till morfar osv. sen blev det av till Skoghall och käka goooood mat hos mormor&morfar samt att Aleck, Patrick och ungarna var där :) världens goaste glasstårta fick vi till efterrätt också =D efter det åkte vi och handla mat osv, sedan Kom Thomas, Ronja, Driscoll, Carro & Fredrick. det blev tacos, öl och film. tyvärr hann inte Thomas & Ronja se filmen eftersom att Mindra vart litte putt. så dom åkte hem.. Lia fick en bebis att titta på allafall en liten stund ^^, hihi. hon ser ju helt förvånad ut när hon tittar på Mindra :)
När dom hade åkt hem kolla vi resten på en skit rolig film, haha. har inte sett någon sådan rolig på länge :)
efter ett tag när filmen var slut drog Driscoll & carro hem till Deje. men Fredrick låg kvar på natten :)

Söndan blev det iväg till Rickards mamma & fika. samt fota barnvagn & massa saker som ska säljas. & i går städa vi ur hela förådet slängde ALLA tomkartonger osv osv osv.


Haha ja hej & hå säger jag bara! ibland känns det som man aldrig andas ut. förövrigt är det kasst väder & Lia gnäller så jag ska lägga mig brevid henne ett tag nu, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0