barnledig

2008-11-06 11:16:55


I allafall ett litet tag =D världens underbaraste mor har Rickard, hehe.
Hon ringde nyss, för hon skulle ju ta Lia medans jag var på Gripen men hon tyckte att hon kunde ha henne under dagen också :) så får jag & Rickard hämta henne i kväll när vi tycker att hon ska sova =) så skönt.

Ska ta ut papper på banken efter Gripen sen gå till Orrholmen & lämna in dom. sen ska jag gå hem :) skönt att röra litte på sig ;) sen tyckte rickard att jag skulle passa på att vila litte medans jag kan. men NEJ! vi har en full tvättkorg sen två stora svartasäckar fulla med smutskläder :O jag bara måste tvätta, uh det kommer ta en evighet o
om inte mer.

Laga mat ska ja passa på att göra också åt ju bara litte godis & en knäckemacka i går :p haha bra jag är ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0