4

2008-11-19 13:06:42

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Munken
2. Praktik på dagis
3. städa hotellrum/plaza praktik.
4. Praktik burger king

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Tretton
2. Coyte Ugly
3. Under ytan ( svenska filmen )
4. Hunt for easy rider

4 ställen jag bott på:
1. Wåxnäs
2. Rud
3. Deje ( M-B )
4. Kil

4 tv-serier jag gärna ser:
1. One tree hill . . . ( besatt :D )
2. Unga mödrar
3. Idol
4. Våra bästa år

4 ställen jag vill åka till:
1. Texas
2. Florida . . . ( till mamma )
3. Thailand
4. Los angeles

4 favoriträtter:
1. Tacos
2. pizza
3. Makaroner & köttbullar . . . ( JAA, jag vet. jag är sämst med mat )
4. Mormors mat

4 ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Hos mormor & morfar
3. Rickards mor
4. Nära de jag tycker om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0