20

2008-11-30 14:18:52


Ja nu va det över, nu börjar jag bara sakta men säkert bli gammal & gaggig ; ) haha nejdå riktigt så illa är det väll inte.

I går va en kul/mysig dag. jag, Rickard, Thomas & Ronja åkte som sagt till Göteborg ( liseberg, julmarknad ) resan dit gick hur bra som h elst. med två stopp bara ett på MC donalds & ett på systemet :D
Köpte mig några cider samt alkoholFRI öl till Rickard som körde :p
Tog väll 4 timmar dit på ett ungefär.
Det var verkligen hur mysigt som helst där inne, med all fejksnö & ljus. spela bort massa pengar =D haha. och köpte litte små grejjer. sen fick jag & Ronja nille på gossedjur, tillslut efter många 5:or så fick hon sig en jääätte söt nalle med tomteluva. Jag fick nöjja mig med två små djur : )

men de va fint där i allafall, ångrar inte att ja åkte dit.
Påvägen hem ramlade avgasröret av haha så vi fick vända & hämtan å jäääävlar va bilen lät :p sen blev de litte öl haha blev litte småfull där på slutet, kul.
Rickard körde även litte "fel" så vi fick åka litte extra. men de gjorde inget :D
när vi släppt av ronja & thomas så blev de att åka vidare till vääääääse, iiisch. saknar inte de stället alls :p helt dött!
där hämta vi Henrik, Therese, Jocke & nån mer. sen raka vägen hem och ner i sängen, gööööööött. kl va nog halv 3 när vi kom hem.
Rickards mamma hade Lia under natten så ja och älskling mysa ner oss ♥



I morse dorg vi till Eva och hälsa på lilla älsklingen, så va vi där ett tag. men nu är Rickard & fixar massa bilar, Lia är hos Eva & Jag är hemma. Ska snart sätta i gång & stooooor städa, typ ; p



Bilder kommer i morgon elr nått. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hoppas du hade en underbar födelsedag!

Tänkte ringa, men min telefon är helt fucked up!

Jag har iaf en födelsedagspresent här till dig.

Och gissa vad Sara, TRE julkalendrar till dig.

För något har jag lärt mig, och det är ju att du ska käka upp dom direkt ;P

Så nu får vi träffas snart, så hoppas jag att du iaf klarar av att ha en julkalender hela december ;)

Älskar dig.

2008-12-01 05:49:16
URL: http://henne.bloggagratis.se
Postat av: Malin

ja, nu börjar du också blir gammal sara : P

De va mysigt på liseberg ja : )



2008-12-01 09:09:01
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0