S t a n

2008-05-20 11:16:19


 go morgon , go morgoooooon :p
Oboy vilket svart väder de va idag här i Väse. haha.
Köl svart på himle jue? de va fint när ja vakna första gången i morse ju, fifan!!



Nu har ja allafall äte frukost, duktig ja. & pratat med Älskling, Amanda, Sajja & Anni.
Ska göra mej i ordning snart å åka in te stan & möta upp Anni & dra till skin deep och köpa piercing te ögonbrynet & en ring te läppen : ) . . Sen får ja se hur länge ja blir kvar i bajsvädret i stan :D

Rickard hitta en lägenhet till i morse på Rud 9o kvm .. de tycker vi om ;) Nu står vi i kö på 5 st alla på Rud, haha. hoppas vi får nån snart vi börjar ju få höga poäng allafall.

Kram *






Btw; Fick föressten frågningar om varför jag gjorde ett ultraljud nu i Vecka 33 igen. De va bara för att jag skulle lugna ner mej & få se att allt såg bra ut me lillen. Eftersom att de har vare litte krångel hit&dit. min barnmoska beställde då en tid för att lugna ner mig ;) & lugn blev ja ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0