nytt hem :)

2008-05-21 09:11:21




 Jaa.. nytt hem är exakt va de känns som här hemma i Väse :p Rickard har dolat & haft sig några dagar nu. med vardagrummet, sovrummet & som vi kallart "lilla rummet" hur fint & mysigt som helst här hemma nu. nästan så man trivs, illa ;)


Idag ska ja åka & hälsa på Sandra hade ja tänkt mig, bara de att bussen dit tar 1 tim & 3o min, fiifan!!
samt att de verkar va JÄTTE fint väder.  hmm ska väll försöka tvinga Sandra & pierca mig i ögonbrynet nu också, igen :p haha. tog ju inte ut förra me flit utan tappa kulan sen örka ja inte bry mig mer om de.
Men nu är de dax igen. Sen i går tog ja ut ringen i näsan, känns konstigt. haft den där as länge. men nu sitter där bara en litten plupp :D haha va roligt ord egentligen "plupp" ooh.


Nu blir de kaffe :))


Rickard ( Älskar dig hjärtat, mest av allt ) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0