Mjukisar

2008-05-16 19:50:16


 Jaa, nu har ja köpt mig nya mjukisbyxor ;) som går te knäna, gött när de blir varmt & gör snygga . Sen köpte ja mig ett Linne på Gina Tricot & ett par leopard leggins  som ja letat efter jäääätte länge =D wihoo.
Sen blev de 3 par hotpants på de :)

& ännu en present te älskling som fyller år om två veckor. denna blev dyr, ujuj. sved i plånboken ;) så de ska va!! haha då lär han ju bli nöjd allafall, fast d skulle han bli i vilketfall <3


 Rickard hämta upp mig i stan förut & då åkte vi vidare å hyrde 3 filmer, sen hemåt & ja somnade i bilen, hehe. helt slut! Nu har vi nyss äte mat skruvmakaroner&köttbullar sen efterätt till & me ;) (jordgubbar&glass) blev en litten skål. & en film på de!!
Nu ä han inne i duschen & olle sitter här hehe I kväll blir de att va hemma & mysa i regnet. skönt :)




Bebis har börjat sparka mkt mindre, inte alls lika livlig. nu är de mer hårda knuffar som kommer & dom syns inte så jätte mkt men känns 1oo gånger mer .. :) börjar väll bli så stor!
revbena är favvo stället att kicka mig på, höhö. på måndag blir de Bvc igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0