Jag är för go ;)

2008-05-06 14:30:43


 Haha JA jag skulle ju vart in te stan, men de sluta med att jag blev kvar hemma & ja total vägrar gå ut idag ;) blev bajs irriterad när ja skulle sätta på mig kläder, för inget sitter som de ska "konstigt" höhö. & allt som sitter litte okej är i tvätten. Palla åka in & va tjurig, nää. får bli stan i morgon i ställe :)
konstigt hur humöret kan ändra sig när man är gravid & man blir arg/irriterad för minsta lilla i bland, fast i bland kan man inte göra annat än att skratta åt de! Som när Rickard lagar mat & gör han minsta fel så vägrar ja äta, haha. stackarn ;)
Jaja så nu sitter ja å tölar me Jenni på msn & väntar på att få tvätta, haha. jag är för go!


 . .   . .  . .  . .



1: Nyvakna & busiga haha :p
2: Vecka 31; börjar känna mig GIGANTISK.
3: Sara in action =p öhm.
4: Våran goooows Frääs<3
5: Ute i solen & myser älskling&jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0