Helgen

2008-05-13 10:41:33


 Jaduuu vad har man gjort denna helg då? inte mkt alls.
i fredas satt ja, amanda & niclas å vänta på att Rickard skulle sluta någång.. sen när han kom så åkte vi te stranden & gjorde brasa & lyssna på musik från bilen, mys :)
Lördagen åkte vi hem te syrran & grilla, mmmh så gött =D sen drog patrick & rickard upp en stubbe i trädgården, duktiga dom. hehe! Sen blev de hem te Väse igen fick syrran se hur de ser ut här för en gångsskull. Senare åkte vi upp te Thomas en stund å töla lite :)
Söndagen så va jag & Rickard uppe på moon me Ronja & Thomas å byggde husbåt, fast jag&Ronja tittade bara på när dom jobbade, hihi :) Sen åkte vi upp te Storfors me Jonas&Jocke å kolla på en husbåt, dret snygg & jätte stor va den. fränt speciellt att de va han som bodde där som hade byggt den helt själv.
efter de flytta vi allafall bilar & körde en te Jocke å så fick vi med oss en katt på köpet? orkar inte förklara mer om de. En katt till har vi nu allafall & ja tycker inte om han, haha. jag brukar tycka om alla katter men inte denna, han är jätte knasig. & äckligt gose sjuk går runt fötterna på en HELA tiden, dret jobbigt. & Frääs tycker verkligen inte om han!! :p så får se hur vi gör med han.


Yeyee.. Bvc i går då! magen hade växt bra, fast hade gått ner litte från kurvan jag gick efter? hjärtljudet låg på 140 som alltid :) sen fick ja väga mig & ja hade inte gått upp nånting alls nu heller? . . magen har växt & växt men jag går inte upp nått.
Blev orolig nu & barnmoskarn va inte så duktig hon int, när man försöker få ut svar på nått från na så typ tittar hon bara på en & ler å säger "jaaa" knepig.
Ska te bvc i dag me 14:3o & prata med nån där. sen så ska jag&Rickard på ännu ett ultraljud om två veckor, då är ja i V: 34 . . Hon tyckte de skulle va bra så ja slapp vara orolig & så vi fårse att bebis mår bra&sånt fast jag inte är speciellt duktig i maten osv.
Usch fick verkligen panik i går. så när vi kom hem åt jag toast, sen efter två timmar våfflor & jag åt tillåmed KVÄLLSMAT. ;) brukar ja aldrig göra, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0