God morgon =)

2008-05-09 09:07:23


Trött fortfarande är ja, men kan inte somna om för ljuuust ute ; ) hehe.

I går låg jag & Amanda ute i solen, heeeeela dagen :p Rickard kom och plocka upp mej vid 6 tiden i stan, då blev de hemåt & föra över pengar. sen gick vi till ICA och köpte litte godsaker =D
Jag fick äntligen min ( fruktsallad & vaniljkräm ) usch va ja har tjatta om de.
& ja åt tills ja fick ont i magen, hihi =D



Idag ska ja nog bara va hemma & plocka i ordning litte här hemma. sen vänta på att älskling kommer hem. Sen ska nog Jag, Niklas, Amanda & Rickard åka i väg & bada första gången i år ;) för mig blir de ju snabbt ner&upp får ju inte va i så länge eftersom att ja är gravid :p fårse om vi ska grilla litte vid stranden också, mys.

I morgon blire allafall grillat hoss syrran, läääängtar =D mega mys ju!!




Känns som sommar nu faktiskt, men damn va varmt de är. dret jobbigt med magen i vädret & blodcirkulationen är ju helt annorlunda så de ä VARMT kan ja lova.´
Nu ska ja käka litte frukost & se tv ett tag. hejhej!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0