puckade katter

2008-03-19 15:55:35


 jo våra katter är som riktiga bebisar, seriöst!! knepiga som faen... söta också iofs men ;) sötast ä ju Frääs på möran när rickard ska upp ve 5 .. för varje möra så står frääs å stampar på rickards huvud tills han går upp & bär med sig Frääs te köket, haha : ) gölligt<3

Städat som en jävla dåre nu ; ) tog mig två timmar att dammsuga, jävla dammsugare!!!! funkar inte som den ska.
vikt tvätt har ja gjort ocks¨å, inge töliiigt litte de inte.
& diskat ;) i´m gooood!!


kolla runt efter lägenheter i går hittade två st, bra pris bra storlek å grejjs vid Rud ; P fårse hur de blir, hoppppas :D
letar som en tok på dagarna nu, vill verkligen flytta :) ja vill ja vill ja vill!! hehe.



gööööööött me sol föressten, inte för att ja har vare ute än nö idag men ändå ;) härliiigt å slippa se snö, blir ju helt depp av de ; ) tycker de kan bli sommar nu, så ja kan få studsa runt med tjockis mage & bara vänta på att få ploppa ut lillen i värmen <3 hehe.








FAN först i natt vid tolv så vaknade ja av att älsk låg å snarkade mig i ÖRAT!!!! arg ja blev, så ja putade bort han lite men då knövla hans sig fram & fortsatte snarka i öra på mig.. så ja putade i väg han ännu längre :P sen Vaknade ja av att jag drömde värsta marddrömmen:( vaknade prick tjugo i två. hahaa hoppade på rickard & la mig på honom... sen somnade ja om där igen : ) tryggt<3




Fan nu hoppar katten upp i gardinstågen.... tönt!!! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0