elmia

2008-03-21 11:26:18


dit ska alla i dag känns de som :P .. men icke jag hahaha..
Glad att ja har Rickard som ställer upp så himla mkt på mig nu allafall, mitt hjärta <3 finns inget bättre.
fattar inte hur lilla iskalla ja som inte brydde mig om nått förutom att va ute å supa & härja åå leka runt me alla kunde hitta honom mitt i all kaos, vilken tur man har!! : )






vet inte va de blir i dag blir nog mest lungt, töligt väder å sånt ärre också, tråkigt.
film&godis kanske? Jag får ju äta godis denna häljen, haha. eftersom att de är påsk :D goó´ja ä då. haha
sen på söndag/måndag?! blir de inge mer godis alls, buhu:P duktig ja!!!


såärre.. rickards mamma är här nu, så sitter å töler litte med henne, ho tvättar :) & rickard ä uppe på Moon och fixxar högtalarna på hennes bil, nu jävlar ska ho få spela ; ) haha.


Ska kolla om de har komme in nån ny lägenhet i stan nu, tjing : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0