Bebis lever loppan<3

2008-03-12 11:18:52




 JAG ÄR LAT!!!! allafall på morgonen ;) usch va de tar åt varje gång ja ska gå ur sängen, haha.
men nu är ja uppe & ska snart sätta på kaffe .. så ja blir hyper :D haha...


Bebis lever sitt eget fina liv i min mage alltså lillen total vägrar att ligga stil tror ja? spelar inge roll om ja ligger sitter eller står så bangar de runt där inne, haha!! i går när Rickad stod å raka sig så skrek ja på han .. han sprang in te sovrumme me massa gojja i facet ; ) haha.. (tyst & titta) sa ja bara.. ååå POFF!! han bara (oooh magen åkte ut) hahahahaha =D sådär börjar de bli hela tiden, fränt!! fast jobbigt också känns så knepigt att magen rör sig åt olika håll vad ja än gör :P


Idag ska ja vara äckligt duktig, tycker fan ja städar jäääääämt :P men de blir aldrig renare bara i en typ 5 min.. men vi har så mkt grejjer som står överallt... så då tänkte ja att jag tar en STOR städning i dag.. från golv till tak & tar bort allt onödigt (alltså gömmer de) haha. dret väder ändå så kan lika gärna passa på ; )

sen får Amanda rädda mig när hon slutar skolan =P=P


Neeeejfan nu somnade min fot, uääh!!


HEJHEJ!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Visst är det mysigt när bebis busar :D Vi måste ses nån dag snart!!

2008-03-12 20:14:39
URL: http://lillaronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0