uppdatering

2008-06-28 12:17:57



 Skriver nästan inge alls här i bloggen längre :O .. har ingen tid/ork fört, hehe :)
Älskling har semester nu allafall, skönt. fårse hur mkt vi går varann på nerverna bara ;) haha.

Senaste dagarna har vi väll mest vare i Bartna & försöker "fixa" till stugan å trädgården. som är ÖVER full av ogräs å dret. å stugan full me massa spindlar & andra äckliga djur :p ojoj.


Tycker bebis kan komma ut nu också, usch så jobbigt de är nu. Vaknar 3 gånger varje natt av att ja måste kissa elr så vaknar ja av att jag har ont som "mensvärk" .. inge kul alls :(
Men men 2 veckor kvar till beräknad dag. hoppas de går fort!! sen så går ja väll över en tid också har ja ställt in mig på : / haha.
annars äre full liv i magen, rör sig som aldrig förr. sparkar söder mig inifrån känns de som i bland, fast de är mysigt också såklart.. vet ja ju att lillan mår bra :)
<3





Nej nu ska ja försöka dra mig upp ur soffan & göra mej i ordning så man får något gjort idag med :) Tråkigt väder SOM VANLIGT bara :p vart tog sommarn vägen?

uäääh sugen på chocklad är ja också, de va länge sen : / Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0