SNÖÖÖ

2008-01-24 11:39:27



 Jo i går snöade det jätte mycket, KUL ( :
Jag & Amanda va ute & gick spåret på mörran, då började det som vääärst, dret jobbigt å gå & få snö i hela fejjan ( ; allafall när vi gått klart spåret, så gick hon hem & jag hem till mig, käka litte frukt somna framför tv:n osv : P sen kom älsklingen hem & väckte mig, sötnooos!!

Allafall efter att han lagat mat (ris&curry) hehe.. så gjore jag & Olle en snöögubbe, jättefin :D sen drog jag, Tommy, Olle, Nilla, Amanda & Rickard upp te skogen & åkte pulka en stund :P sen tog älsklingen mopeden & Amanda knöts fast bakom på en bob & jag satt i en pulka efter Amanda ... sen jävlar blev de fart :D tror vi åkte runt så i några timmar ( ; riktigt kul, haha.. förutom att pulkan inte gick å styra, så ja höll på å  åka in i allting..

senare på kvällen åkte vi hem & titta på film (jersey girl) bra film : )


Nu när jag vakna så va ju snön nästan borta, fyfan va tråkiiigt.. kommer de säkert regna i flera dagar nu, dret väder..




Nu blir de smörgås : )






Älskar Dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0