fusk ( ;

2008-01-11 10:05:40

You will always be in my life
even if I'm not in your life
cause you're in my memory
you
when you remember me
and before you set me free

somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night
.





godmorgon ( ; . . . Drömde jätte dumt i natt/morse, blev ju nästan lessen i ögat, ska ringa Rickard & skälla ut han, dumbom :P får han ju inte göra mot mig, haha ( :

Igår pratade jag med Ronja & Ronja , haha . allafall så hade båda varit på ultraljud preciis nyligen, HUR mysigt som helst ju. & både ska ha en varsin liten flicka .. gulligt!!
Jag ska inte på ultraljud förns om två veckor, fusk ju ( ; hehe .. tiden går ju såååå sakta.

Idag blir det nog inte så mycket, hoppas på att få slappa heeeeeeela långa dagen, så seg känner jag mig idag ( ; haha... fast i natt? ah de va nog så, så skulle vi köra någon från Karlstad te Karlskoga, KUL!!! nee :P men som allt annat, de går :D
Usscch va de blåser & har sig ute ..



Nu ska ja glo på tv;n allafall, annars piggnar ja aldrig te : P Tjingeling *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0