Det är över nu

2008-01-10 08:00:37

Men ja kommer i håg en helt annan tid, den är över nu!!



uscch kunde inte somna om så jag satt mig här & nöörda i ställe...
Idag måste jag göra något vettigt, har vare hemma i två dagar nu. TVÅ dagar; och jag blir helt galen känns som ja barakastar bort tiden med ingenting..
Fast helst av allt skulle ja bara vilja sova hela dagen, för jag är så trött hela tiden [ inte så konstigt ]

ska förmodligen hoppa av jobbet också, är så jädrans trött på de & pallar inte sitta still fem timmar i sträck, de kliar i benen & ja får typ panikångest bara för att jag är still så länge, snacka om konsentrationssvårigheter   : |    ujuj.
De går allafall INTE!!!

Idag ska ja allafall pallra mig in till stan, tänkte hälsa på syrran ett tag & sen måste jag verkligen upp till min lägenhet på Rud & fixa ordning grejerna som ligger hej vilt överallt, för den lägenheten ska vara tom snart.
sen när ja kommer hem, så ska jag dra ut stackars Amanda & gå en runda ( : jag är bara för mycket i bland, haha.


städade lägenhet i går också, vilket jag sa att jag skulle göra ( ; men de syns fan inte nu, trött ja blir!!
nee usch va negtaiv ja är idag de kan ju inte alltid vara lätt inte, nee för det vore ju HUR dumt som helst right . . . ?

Nu ska ja krypa ner framför tv:n & äta apelsin innan ja gör något annat ändåå ( :






I bland blir det bara för mycket för mig!!
[  saknar dig mamma ]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, hur ser din dag ut idag?
Ha det bra!

2008-01-10 08:14:22
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0