tråkiiigt

2008-02-15 11:54:41


 jag skrev nyss en jätte lång blogg, sen försvann allt bara :P KUL!!! hehe snacka om oflyt.

Ska allafall på ultraljud idag, hoppas på att få veta könet nu fasten 95% av all befolkning inte tycker vi ska göra det = ) dom tycker det borde bli en överasskning när bebis kommer, men får vi inte en överaaskning som räcker & blir över när bebis kommer ut lixom? hehe jag nöjer mig fullt ut med det ja =) mys att få sig en litten överassknign nu också.. fast det är ju min åsikt!

blir till att göra sig i ordning nu & sen in till stan & möta Amanda och Jenny .. ska köpa mjukiisbyxor & örhängen =) måste ha nya mjukiisar , total vägrar att sätta på mig jeans nu alltså, jätte obekvämt med magen i vädret, haha!! nej de står jag över, få bli en mysiig sara dom närmaste månaderna, tråkiigt bara att man inte kan klä upp si & göra sig fin som man vill vid speciella tillfällen & sånt utan bara springa runt i mjukiisar = P hihi.. men den smällen får man helt enkelt ta!! jag total vägrar allafall använda jeans innan bebis är ute, kan hända entvå gånger att ja anändert :P så förvänta er inget annat när ni ser mig, HAHA!! =D



Puss *

Kommentarer
Postat av: anni

du kommer bli som jag isf :) mjukis hela veckorna långa ;D

2008-02-18 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0