städniiing

2008-02-05 11:03:42



 städa , städa , städa :P Jag & Rickard har varit hur duktiga som helst ihäljen och städat ur hela lägenheten på Rud, we are goooood!! hehe..
litte töligt å behövt städa varje dag , men sånt man får ta... sen nu idag blir de hemma för min del för ja måste städa här i Väse också, ser ju ut som hej kom & hjälp mig.
de går ju inte ( ;  men ja fixxar haha..


Försökte även ta hål i amandas navel i fredas men tösa tål ju absolut ingen smärta, så gick inte så bra. men vi ska försöka en gång till : ) .. i lördas efter all städ & sånt i stan så drog vi hem & titta på film å käka chiiips me dipp:D gott. sen kom carro & driscoll .. sen även ronja & thomas.. kolla TV å töle : )

I söndas åkte vi te mormor & morfar å käka mat ( älskar mormors mat ) ingen gör så god mat som henne, hihi.
vi va väll där ett par timmar å töle sen drog vi te rickards mamma & hämta massa fottoalbum ,
så nu har jag sett massa bilder på älskling när han är liten dret unge ; ) såååå himla söt va han, gosch :D kul å se ju... men har fortfarande massa att gå i genom, KUL :D

Åkte ju te OBS i söndas också.. va tvungen & ha ett fottoalbum som man klistrar in bilder i, så nu har jag & älsklingen en alldeles egen fotobok, vi gäggade med målarfärg i boken gjorde hjärtan & grejjer, boken blev ju gö mysiiig nu ju me alla söta kort på oss & all gegga som ser ut som man är tre år & ritar.. gulligt tycker ja : ) mihii.


¨
Ska  på ultraljud en gång till, gick inte så bra sist gång :P .. hade gått för kort tid så fick gå tillbaka i räkningen en vecka.. sen låg bebis fel .. så hon som gjorde ultraljudet kunde inte mäta & titta som hon ville, så jag fick hoppa upp & dricka vatten & gå en väända.. hon trodde de skulle hjälpa, men icke ( ;
De va en väldans envis bebis vi hade där inne :D hihi, som mamma & pappa då.

Fick allafall en ny tid den 15;onde .. :D & de ä ju nästa fredag redan.. hoppas bebis är vaken då & villig att röra litte på sig : )



nu ska jag dra mig mot tv;n & sen blire te å städa & töle i telfonen ; ) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0