kööörv

2008-02-16 21:14:54



 Idag har jag mummsat i mig hela 3 korvar =D de va mumsiigt, haha.. blev att åka till Skåre i morse å gratta fredrick som hade bjudit alla på körv, sen i väg till krp till Alexandra & hälsa på, sen måste jag säga att jag har sett världens sötaste bebiiis idag, helt ärligt.. Moa vilken lyckorus, SÅ himla söt!!! goooows = D haha.

Föressten så va aleeck väldiigt snabb med att ringa i går & rätta mig, skrev ju nämligen i förra inlägget att jag inte kunde klä mig fiint & grejjer eftersom att jag inte trivdes i jeansen längre... MEN jo klart att jag kunde klä mig fiint för det så gav hon mig massa tips så jag ändrade tankarna =P she´s goooood!!



sen har vi även vart i Deje i dag också jag & Rickard .. å kollat på Carros modeshow, snacka om fina kläder tjejen är verkligen jätte duktig... vi ska beställa bebisbag av henne med döskallar på haha =D tufft.



iiiiiiiiiiiiih glömde jag ju skriva va på ultraljudet i går & fy va mysiiiigt de va. Dom hade fått in någon ny apparat som dom inte ens använt själva förut lixom & bebis syndes så himla bra, skit kul!! vinka, sparka & allt gjorde den också, jätte mys. & så tog vi ju reda på könet ; ) .... & de blir en liten flicka <3
sen är de ju alltid bara 96% säkeeert då men de är ju nästan 100, hehe.
Hon mådde allafall bra så långt dom kunde se & hon total vägra göra så vi fick ett fint kort ; ) hon dök ner å gömde sig å vile inte vara med mer som förra gången, så ÄNNU en gång fick vi höra att "vilken envis bebis de va" hehe preciiis som mamma & pappa =P

& nu är ja alltså i vecka; 19 .. & bebis är beräknad att komma 14 Juli =)
bara 5 månader kvar!!



Snart blir de film (se upp för dårarna) fårse om rickard hinner hem också, men han kommer nog preciiis den där muppen =D haha.



uuuääh tissenödig...hejdoo!!










*
The place where fantasy becomes real



Kommentarer
Postat av: Ronja

åhh en liten flicka :D va myyyyys! då kommer våra små flickor att få leka tillsammans

2008-02-16 21:18:50
URL: http://lillaronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0