Bloggen

2008-02-13 19:41:22


 Jo nu har Ronja vart jätte snäll mot mig & dolat i min blogg, så nu är den JÄTTE fin : ) blev hur nöjd som helst, duktig hon.


Va till vårdcentralen idag igen, stick i fingret & lämna kiss :p nu läängtar jag bara tills på fredag så ska vi på ultraljud IGEN eftersom att förra gången inte blev så lyckad, så nu får vi troligtvis reda på könet (hoppas) de är ju inte alltid så lätt att se!!

Efter de ska ja gå runt på stan & titta efter kalsonger till Rickard ;D haha.. vi handla massvis med mat, behövs nu ; ) . . sen IKEA & köpa gör snygga svarta gardiner.






Börjar känna bebis jätte mycket nu..puffar & sånt men inga sparkar då ( tror de är litte för tidigt ) fast endel känner u redan tydligt vid denna vecka, hehe hoppas de komemr snart det med <3





Nu ska ja tillbaka till sängen & gooooowsa ner mig hoss älskling<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0