Vilken helg :0

2008-12-16 10:08:44


 Ja, vart börjar man?

Fredag: Blev mysa med Lia & Rickard kolla på Idol finalen och sånt.

Lördag: började med Ikea osv. sedan körde rickards mor mig & han till Karolinen, där blev det Julmiddag med Rickards jobb och liknande jobb typ :p folk va det i allfall! de bjöds på gratis alkohol och god julmat :) mumms. Trevliga folk jobbar han med också. samt en jväligt rolig dansk, haha.
Hehe fan först börja det med att dom bjöd på gratis alkohol när man väl börjar bli lullig så fick man köpa i baren om man skulle ha mer, sagt & gjort. det blev några stark öl :p va ju inte lika trevligt att vakna dagen efter & kolla bankkontot ; )
Men kul hade vi, efter det så kom Jocke & hämta upp oss och körde oss hem till Rud. Upp & hämta vinet också gick vi till Jessica & jimmy, kul att träffa dom igen faktiskt :) fast jag va klapp kanon. vi va där ett tag sen gick vi hem.

& jaaa efter det blev allt svart. både för mig & Rickard? what the fuck.
Båda kommer i håg att vi somna sen vakna vi av att vi bråka, vad ens? Jag gick i vilket fall ut & möte Marzo, tack :)
& Rickard drog till mor sin.



Söndagen: sov ja länge, sen va jag tydligen barnfri hela dagen? bra där, för jag kände mig inte bra i huvudet alls. låg i soffan & sängen HELA dagen, skönt. sen på kvällen kom Rickard hem då blev det chips & film.


Måndag: sov till 10:oo sen gick vi & hämta Lia hos farmor sen hem & städa, onödigt för det är fan så lika stökigt idag igen =/ sen låg jag bara & gooowsa med Lia hela dagen, det behövdes
två nätter utan min bebis går ju knappt! älskade lilla Lia.

Nu ligger hon på mage & leker för fullt, vägrar ligga på ryggen. sen blir det in till stan & möta kim. men nu ska jag försöka göra kaffe ( om jag orkar )






Ha en bra dag :) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0