Torsdag

2008-12-11 10:45:50


 igår blev det som sagt sola & det får jag sona för nu :p mitt ansikte är helt rött ( hey, nya tomten ? ) hehe de bränner också.
men skönt var det i allafall.
Kim tog hand om Lia så länge, haha. shit tror aldrig min lilla tjej har skrattat så mycket förut : O ska lägga in video på det så fort jag fått den av Kim =)

Först i går blev det fika hos kim med Malin, Zandra, Kim & Carro. mys :) sen gjorde kim dumlekakor MUMMS =D

Idag blir det mest att vara hemma skulle jag tippa på. snöar ju som bara den ute samt att jag va ute med Lia hela dagen i går kallt & hon har ju fortfarande hostan kvar så litte lungt får jag ta det med henne :) måste ändå städa, tvätta osv. Ni skulle se vårat tvättberg, hur ens lyckas vi? haha.

Ska försöka mig på att göra Tacosoppa idag, lova Rickard det i går. fårse hur det blir! men det är ju såååå gott, hoppas jag lyckas bara ;)


 

Kommentarer
Postat av: Ronja

ÅÅh tacosoppa ÄR gott! :D vill också smaka

2008-12-11 14:47:41
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0