Tisdag

2008-12-09 11:02:17


Just nu ligger Lia på golvet & slår med hälarna :p & jag sitter här och latar mig. ska snart mata henne sen göra grönsakssoppa som jag ska äta senare, för är nog inte hungrig än på några timmar!

Sen blir det in till stan måste fixa papper & såna tråksaker springa runt litte. & så ska vi handla hem massa mat till Lia.
efter det blir det att åka hem & mysa : )
kanske blir Väse en sväng också? måste hämta litte saker.

Men nu muppar sig min lilla tjej så får ta henne, hon är expert på att lägga ALLT över ansiktet skit läskigt får ju för mig att hon ska kvävas, uscha. så måste titta på henne typ hela tiden :p

Ha en bra dag :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: ja han ja :D hunk!

han är min, haha.

2008-12-09 16:51:56
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för kommentaren i vår blogg, det är min dotter som är den duktige med bloggutseendet, titta gärna i på hennes, finns en länk från vovvsidan till henne(Malin). Ha det gott/Lena

2008-12-09 19:18:42
URL: http://schafervovvarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0