Tierd

2008-12-01 18:16:29



 Trött nått så fruktansvärt trött, lat & röksugen.
Sur också får jag ju inte glömma, typiskt mig. haha!


Skulle allafall vart till apoteket men inte ens de, skulle vart till stan & fikat med kim & nettan. men ja somnade samtidigt som Lia gjorde de, det va skönt. men ja va dubbelt så trött när jag vaknade.

Sen blev ja sur på Rickard & vägra svara när han ringde, haha fyfan jag är allt knepig i bland. fast nu är ja inte arg på han längre ; ) hihi stackars.


Sen har ja missat julkalendern också, fy mig. måste ju se vad det är för dret detta året! :D



Men nu skiter jag i allt de där, måste röka innan mitt humör går åt pip svängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0