Tidig morgon!

2008-12-03 09:22:40



Joo, Lia skulle ju vart i väg till läkaren kl 8:30 & de hade jag sjäääälvklart glömt bort. så Eva ringde som en tok här på morgonen tills jag vaknade. kl va då halv 8 så de va bara att gå upp väcka Lia mata henne ( kommer inte hinna ) va de ända jag tänkte. Precis när Lia hade äte klart så kommer Eva & säger att hennes vindrutstorkare inte funkar & det går ju inte köra utan dom pga all snö :p så vi fick sätta oss i telefon kö & avboka. sen blev det kaffe osv & så kom Rickard och fixade torkarna, fast försent då :p

Uj snacka om att vakna fiiiiint ; )



Hahaa måste berätta, tog mig nyss frukost, 2 knäcke mackor .. när jag sätter mig & ska äta dom så glor Lia på mig som bara den & på mina mackor sen börjar hon nö grina, uff jävla matvrak! hon ska ju också ha tycker hon. Så ja får börja gömma mig när jag ska äta nått, haha.





Idag blir det sola om det finns tid & gå på stan med Kim, Carro & Nettan, mys : ) dom tar även Lia en sväng när jag ska sola, snällt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0