Stan / Rulla runt

2008-12-12 18:24:53


 Idag har jag sprungit på stan, först mötte jag Sandra & Anni på stan och följde med till wåxnäs för att kolla Sandras nya lägenhet, super mysig  :)

Sen drog jag & Anni in till stan igen och kolla runt litte i affärer, sen kom även Kim en sväng :) trevligt!
Har fått en "försenad" födelsedags present av anni & sandra :D ( ett par döskalle örhängen, vantar med döskallar samt en skit snyg t-shirt från Gina, svart med rosor ) hur fina grejer som helst, tack =)

Men till saken, haha. Lia har rullat runt för fullt hela morgonen idag. kunde knappt gå i väg i 2 sekunder för när jag kom tillbaka låg hon på mage mitt på golvet och typ tjura :p är väll hårt att ligga så. sen blir hon nog paff själv att hon ens kan rulla runt, typ vad händer? haha.

& JAA! jag har längtat så att hon ska rulla runt och ha sig. var såå avis på Ronjas lilla Mindra som va så duktig. men nu vill jag att Lia ska bli nån månad mindre igen, haha. jag kan ju inte ens vända ryggen åt henne. hur ska det bli när hon börjar krypa då? HJÄLP!
hehe nej men det är såklart kul att hon växer & lär sig nya grejer. Men herregud va snabbt det går.

Om 13 dagar är min lilla tös redan 5 månader ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0