Söndag

2008-12-21 12:07:54


 Usch, jag hatar söndagar. Fast i bland är som sköna, känns som att man FÅR lata sig hela dagen typ :p & det är ju skönt!

I går åkte jag, Rickard, Eva & Lia till Molkom & fira Dennis och Sara som fyllde år. det var många barn där, haha. jag höll nästan på att få panik helt ärligt, uff! men det var kul & trevligt ändå såklart. det bjöds på goda tårtor & kakor :)
& Lia fick smaka en klick grädde ( som jag därimot blev arg över ) för jag tyckte inte att hon skulle få göra det även om det bara handla om en jätte liten klick, jag är så nojjig när det kommer till henne = / men jag tycker att säger man NEJ så betyder det ju n e j också! jajaa..


Va där i några timmar sen körde vi hem Eva & så drog vi till Thomas, Ronja & Mindra. Kolla film där, spela guitar hero & käkade chips med dipp. det va mys :) samt att Lia fick leka litte med söta Mindra, som snart står helt själv. ärligt! & hon är bara 6 månader, tycker det är hel fränt :p blev helt paff i går! sötis.
När vi kom hem vid halv 1 så kolla vi film en stund sen ropade sängen till oss :p haha!


Idag vet jag faktiskt inte än vad som händer & sker? fårse om jag får tag i Kim om hon vill hitta på ngt. Rickard ska till sin pappa sen sväng nu :)) men i kväll ska jag sola i allafall, gött = D



Hehe har massa bilder i från helgen men dom sätter jag in senare! nu ska jag väcka lillen & mata henne ^^,



Ha en bra dag godingar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför får hon inte smaka grädde?

2008-12-22 18:35:17
Postat av: Stefan W

Heej! :) Kollar in här och hoppas att du haft en bra dag! ;)

2008-12-22 18:37:35
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-22 18:38:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0